Неділя, 19.08.2018, 21:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, молоді та спорту Вільнянської РДА

Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Архів матеріалів

План-графік засідань РМО,семінарів, засідань творчих груп,масових заходів серпень, 2009р.

Просмотров: 582 | Добавил: voln_roo | Дата: 20.08.2009

 Київ, 21 липня 2009 року – Корпорація Intel в Україні оголошує конкурс проектів серед закладів освіти на найкращу модель використання «персональних мобільних комп'ютерів учня».
Корпорація Intel, провідний розробник передових технологічних рішень, вже кілька років реалізує проект «1 учень – 1 комп'ютер» в рамках всесвітньої ініціативи Intel®World Ahead («Світ майбутнього починається сьогодні»). З метою популяризації інноваційної програми в Україні, Intel за підтримки Міністерства освіти і науки України (МОН), Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України ініціюють конкурс проектів з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп'ютер» для загальноосвітніх навчальних закладів I-III ступенів.

Мета конкурсу – розвиток інноваційних моделей використання «персональних мобільних комп'ютерів учня» в рамках проекту «1 учень - 1 комп'ютер» в загальноосвітніх закладах України в початкових та середніх класах. Організатори конкурсу планують стимулювати передових та творчих педагогів, які активно використовують ІКТ в своїй діяльності.

Конкурс організовано відповідно до положень Угоди про проведення експерименту з використання сучасних ІКТ в умовах інноваційного навчального середовища «1 учень – 1 комп'ютер», підписаної МОН України та корпорацією Intel в липні 2008 року, а також на виконання Наказу «Про проведення дослідницько-експериментальної роботи на тему «Науково-методичні основи використання ІКТ в науково-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп'ютер» на базі шкільних нетбуків».

Учасниками конкурсу можуть бути вчителі середніх загальноосвітніх навчальних закладів, спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей з особливими потребами, закладів для дітей-сиріт та дітей, що залишись без батьківського піклування.

В рамках конкурсу будуть розглядатися проекти, які мають яскраво виражений інноваційний характер та представляють моделі використання мобільних комп'ютерів в класно-урочній системі, на позакласних заняттях для розвитку творчих здібностей учнів, для самостійного вивчення предметів.

Конкурс стартував 13 липня 2009 року та завершиться 1 жовтня 2009 року. Заявки на участь в конкурсі приймаються до 20 вересня 2009 року. Імена переможців буде оголошено для Дня вчителя, 5 жовтня 2009 року. В результаті буде відібрано найбільш цікаві та передові моделі впровадження, які будуть реалізовуватись в навчальних закладах. Трьом переможцям конкурсу до 1 листопада 2009 року буде безкоштовно надано комплект персональних мобільних комп'ютерів учня, відповідно до кількості учнів в класі, а викладачу – мобільний комп'ютер вчителя. Також керівників проектів буде запрошено на щорічну конференцію «Чому і як вчити в XXI столітті», яка відбудеться в грудні в Москві, за підримки корпорації Intel.

Програма «1 учень – 1 комп'ютер» реалізується в багатьох країнах світу в рамках глобальної ініціативи Intel World Ahead («Світ майбутнього починається сьогодні»), та є частиною проекту «Мобільні технології – школам». В 2008 році корпорація Intel спільно з МОН України розпочала реалізацію даної програми в Україні, в рамках якої вже передано більше 1000 персональних комп'ютерів школярів Intel Classmate PC (CMPC) в загальноосвітні школи України, які беруть участь в експерименті.

Intel Classmate PC («Персональний мобільний комп'ютер учня») на основі технологій Intel призначений для використання школярами віком від 6 до 12 років та покликаний допомогти учням та вчителям в організації навчального процесу в школі та позакласній діяльності школярів. Навчальне середовище школи, в якій кожен учень та вчитель можуть використовувати персональний мобільний комп'ютер, наповнюється новими інноваційними моделями застосування інформаційних та комунікаційних технологій. Учні молодших та середніх класів можуть виконувати завдання та працювати самостійно, беручи участь в навчальних дослідницьких проектах.

Більше детальну інформацію про конкурс та умови подачі заявок можна отримати на сайті: 1to1.iteach.com.ua

 

 

Про корпорацію Intel

 

Корпорація Intel, провідний світовий виробник інноваційних напівпровідникових компонентів, розробляє технології, продукцію і ініціативи, направлені на постійне підвищення якості життя людей і вдосконалення методів їх роботи.

Додаткову інформацію про корпорацію Intel можна знайти на web-сайті www.intel.com/pressroom, www.intel.ua  

Інформація про корпоративну соціальну відповідальність Intel в світі – на сайті www.intel.com/csr  

Освітні програми представлені на сайтах www.intel.com/education; www.intel.ua/education; www.iteach.com.ua;

Intel, Intel Core і логотип Intel є товарними знаками корпорації Intel в США і інших країнах.

Інші найменування і товарні знаки є власністю своїх законних власників.
Просмотров: 594 | Добавил: voln_roo | Дата: 14.08.2009

Паспорт кабінету інформатики та обчислювальної техніки
Просмотров: 627 | Добавил: voln_roo | Дата: 08.07.2009

Сьогодні ми живемо в умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій, і неможливо уявити собі підготовку підростаючого покоління без оволодіння навичками користування ними, без формування інформаційної культури школярів.

Якщо ваша дитина вміє грати у комп'ютерні ігри, це ще не означає, що вона обізнана на інформаційно-комунікаційних технологіях. Адже усі ці стрілялки-наздоганялки - лише іграшки. А ось справжні знання та навички можна отримати в гуртках інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) «Інтершкола», які діють у загальноосвітніх школах багатьох регіонів України.

Але Всеукраїнський проект «Інтершкола» націлений не лише на підвищення рівня інформаційної культури школярів, а й на розвиток їх духовних потреб та творчих здібностей. В цьому році вже вдруге було організовано Всеукраїнський конкурс-захист творчих робіт учнів ІКТ «Інтершкола»  - «Моя перша книжка-2009». Ініціатор та організатор конкурсу - Благодійна організація «Інвестиційний фонд «Інтершкола» за сприяння Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,  за підтримки Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки України та офіційного партнера Всеукраїнської мережі магазинів «Стіл та Стілець».

Мета конкурсу - сприяти формуванню в учнівської молоді сучасного світогляду,  навичок самоосвіти і самостійного наукового пізнання, розвитку творчих здібностей та досвіду самореалізації особистості.

Навесні проходили шкільні, міські, районні та обласні етапи конкурсу за двома категоріями – «Моя перша книжка» та «Моя перша електронна презентація».

Прийняти участь у фіналі, який відбувся 8-10 червня в місті Коблево Миколаївської області, в пансіонаті «Миколаїв», розташованому на березі Чорного моря, мали змогу 106 учасників, серед яких переможці обласних змагань з дев'яти областей України, почесні гості та члени журі. В конкурсі взяли участь команди з Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Миколаївської, Одеської, Луганської, Херсонської, Чернівецької та Житомирської областей.

Конкурсанти презентували свої роботи за відповідною категорією і продемонстрували не тільки знання та навички, які вони здобули під час роботи в гуртках «Інтершкола», а й власні погляди та розмаїтість інтересів. А отримали нові враження, досвід спілкування і, звісна річ, нагороди: переможців конкурсу «Моя перша книжка-2009» чекали домашні кінотеатри, портативні DVD-плеєри, цифрові фотоапарати та комп'ютерні стільці.

А спеціальний приз від європейського партнера БОІФ «Інтершкола» - Вищої школи бізнесу, Льюіський Національний  Університет (м. Новий Сонч, Польща) - «За високий професіоналізм у використанні інформаційних технологій при реалізації творчого проекту» отримала учениця Любомирівської загальноосвітньої школи Верхньодніпровського району Дніпропетровської області Алла Повх за презентацію «Костюм - частка народної душі». Саме ця дівчина поїде до Польщі, де буде безкоштовно навчатися у престижному європейському  вищому навчальному закладі  - Вищій школі бізнесу, Льюіський Національний Університет.

Цьогорічний конкурс позаду. Але 1 вересня школярі, як завжди, сядуть за парти. Вони прийдуть, щоб отримати сучасну освіту, яка вже просто неможлива без комп'ютерних технологій. І кожна школа має змогу приєднатися до єдиного освітнього інформаційного простору, створивши гурток ІКТ «Інтершкола».

 

БОІФ «Інтершкола»

тел/факс: (80562) 312877

Просмотров: 576 | Добавил: voln_roo | Дата: 02.07.2009

Наголошуємо, що сертифікати буде надіслано учасникам тестування на пункти реєстрації (адреси пунктів реєстрації вказано в реєстраційних картках).
        Наполегливо просимо усіх учасників тестування (випускників поточного року та випускників минулих років)  для отримання сертифікатів із результатами ЗНО 2009 року
звернутися до пунктів реєстрації ( випускники шкіл – у свої школи, а випускники минулих років – у пункти реєстрації м. Запоріжжя ) не пізніше 10 липня 2009 року!

Наголошуємо, що сертифікати можна буде отримати виключно після пред’явлення документа, що посвідчує особу!

Просмотров: 562 | Добавил: voln_roo | Дата: 30.06.2009

Раніше повідомлялося, що сертифікати зовнішнього оцінювання його учасникам будуть надіслані рекомендованими поштовими відправленнями.

Але до Українського центру оцінювання якості освіти надійшло багато звернень із проханням відмовитися від цієї форми надсилання сертифікатів через неточності в адресних даних, відсутність поштових скриньок тощо. Враховуючи ці прохання, а також зважаючи на фінансові проблеми, прийнято рішення про зміну форми надсилання сертифікатів.

Учасники зовнішнього оцінювання з 30 червня до 15 липня зможуть отримати сертифікати за місцем реєстрації для участі в тестуванні. Після 15 липня сертифікати можна буде одержати у відповідних регіональних центрах оцінювання якості освіти.

Більш детальну інформацію щодо отримання сертифікатів буде розміщено на персональних сторінках учасників зовнішнього оцінювання після 26 червня.

Просмотров: 589 | Добавил: voln_roo | Дата: 30.06.2009

До 20 червня 2009 року подати на електронну адресу відділу освіти  інформацію щодо результатів проведення державної підсумкової атестації з математики у  9, 11 класах ЗОШ району у 2008-2009 н.р.
Просмотров: 621 | Добавил: voln_roo | Дата: 15.06.2009

Державна підсумкова атестація з математики є обов'язковою для учнів універсального, природничо-математичного напрямів, економічного, інформаційно-технологічного профілів, класів з поглибленим вивченням математики, у яких час, відведений на вивчення математики, становить не менше 4 годин на тиждень. Інші навчальні заклади (класи) можуть проводити атестацію з математики за вибором учнів. ДПА з математики може проходити  у формі зовнішнього незалежного оцінювання (для вступників до вищих навчальних закладів, де необхідний відповідний сертифікат), або складатися у загальноосвітньому навчальному закладі (інтегрований іспит з алгебри та початків аналізу і геометрії) у письмовій формі за навчальним посібником "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11клас. Книга 1. Книга 2" (Бурда М.І. та інші, Харків, Гімназія, 2008). Посібник містить 100 варіантів атестаційних робіт, кожен з яких складається з чотирьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань. Перша частина розміщена у Книзі 1 посібника, а друга, третя і четверта частини - у Книзі 2.

У першій частині атестаційної роботи запропоновано 16 завдань (12 завдань з алгебри та початків аналізу і 4 завдання з геометрії) з вибором однієї правильної відповіді. Для кожного тестового завдання з вибором відповіді подано чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна правильна. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь. При цьому учень не повинен наводити будь-які міркування, що пояснюють його вибір. Правильне розв'язання кожного завдання цього блоку оцінюється одним балом.

Друга частина атестаційної роботи складається із 8 завдань (6 завдань з алгебри та початків аналізу і 2 завдання з геометрії) відкритої форми з короткою відповіддю. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей записана правильна відповідь (наприклад, число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують у чернетках. Правильне розв'язання кожного із завдань цього блоку оцінюється двома балами.

Третя частина атестаційної роботи складається із 3 завдань (2 завдання з алгебри та початків аналізу і 1 завдання з геометрії) відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Четверта частина атестаційної роботи складається із 4 завдань (3 завдання з алгебри та початків аналізу і 1 завдання з геометрії) відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Завдання третьої та четвертої частин вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв'язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу та дав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої та четвертої частин оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оцінювання завдань. Правильне розв'язання кожного із завдань цих блоку оцінюється чотирма балами.

Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

Учні загальноосвітніх класів, у яких на вивчення математики відводиться 4-5 годин на тиждень, виконують завдання першої, другої та третьої частин, учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої частин, учні профільних класів, у яких на вивчення математики відводиться 6-7 годин на тиждень, виконують завдання першої, другої, третьої частин та одне завдання четвертої частини за своїм вибором.

Сума балів, нарахованих за правильно виконані учнем (ученицею) завдання, переводиться в оцінку за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою.

Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин - Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником. Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добираються за чисельністю учнів у класі з найбільшою наповненістю на паралелі. Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи. Кожен учень (учениця) у класі має виконувати окремий варіант першої та другої частин атестаційної роботи та один із варіантів, запропонованих класу, третьої та четвертої частин атестаційної роботи.

Перед початком атестації учні почергово вибирають атестаційні бланки для виконання першої та другої частини атестаційної роботи. Атестаційні бланки адміністрація загальноосвітнього навчального закладу готує заздалегідь.

Дату проведення державної підсумкової атестації визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з урахуванням рекомендацій міністерства.

Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 180 хвилин (3 години) для учнів загальноосвітніх та профільних класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 210 хвилин (3 годин 30 хвилин). Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями.

Просмотров: 3492 | Добавил: voln_roo | Дата: 15.06.2009

Згідно з планом роботи за проектом «Інтершкола» у рамках реалізації Регіональної освітньої програми «Формування та розвиток ІКТ-компетентності вчителів та учнів» команда Запорізького краю  приймала участь  у  ІV етапі конкурсу з  8 червня по 10 червня у с.Коблево Миколаївської області  .
У номінації «Моя перша книжка» приймали участь 19 конкурсантів + 4 учасника поза конкурсом.
 
У номінації «Моя перша презентація» приймали участь 15 конкурсантів + 2 поза конкурсом.
 
Учні з 9 областей України Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Луганської, Миколаївської, Одеської, Херсонської, Черновицької захищали свої роботи, спілкувались, відпочивали на березі Чорного моря.
 

Запорізький край  представляли переможці ІІІ (обласного)  етапу конкурсу: Чілій Аліна (Вільнянський район), Романов Міша (Гуляйпільський р-н), Ефименко Ірина (Приазовський р-н) .

 За підсумками IV етапу Всеукраїнського конкурсу Чілій Аліна посіла ІІ місце у номінаціїї "Моя перша книжка" (Збірочка власних віршів "Первоцвіт") та отримала портативний DVD-плеєр.
 
Романов Міша та Ефименко Ірина отримали дипломи "Переможець ІІІ (обласного) етапу конкурсу та лауреат IV етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту творчих робіт учнів шкільних гуртків ІКТ  "Моя перша книжка"перша книжка" за оригінальність дизайнерських рішень".
 
Від партнера конкурсу компанії «Стол и стул» Мішу нагородили сертифікатом на отримання стулу, а Ірина отримала в подарунок флешку від пані Уршули (Польща).
 
 Вітаємо переможців!
 

 
  
Просмотров: 868 | Добавил: voln_roo | Дата: 15.06.2009

« 1 2 ... 335 336 337 338 339 »
Інформ-банери

ПОГОДА
Інформер свят
Праздники Украины

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz