Середа, 25.04.2018, 23:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, молоді та спорту Вільнянської РДА

Меню сайту
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота над проблемною темою району

Методичні рекомендації

вчителям  щодо вибору індивідуальної проблеми для дослідження в розрізі науково-методичної проблеми: „Педагогічна майстерність вчителя – важливий чинник самоорганізації високого рівня професійної  діяльності на

рефлексивній основі” (За Зязюном І.А)

                     Мотивація професійної діяльності сучасного педагога.

                     Діяльність учителя як творчий прцес.

                     Особливості педагогічної та акторської дії.

                     Професійно значущі якості педагога в організації ефективної взаємодії з учнями.

                     Особливості професійного мислення вчителя.

                     Шляхи розвитку педагогічної спостережливості.

                     Техніка мовлення вчителя як засіб розвязання педагогічних завдань.

                     Засоби керування вчителем психічним самопочуттям учня.

                     Особливості педагогічної рефлексії вчителя.

                     Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії.

                     Педагогічне спілкування як діалог.

                     Порівняльна характеристика стилів спілкування педагогів.

                     Дослідження впливу стилів спілкування педагогів на ставлення учнів до навчання

                     Гуманістична спрямованість особистості вчителя в оцінці В.О. Сухомлинського.

                     Способи саморегуляції педагога в професійному спілкуванні.

                     Побудова педагогічної взаємодії на принципах педагогіки толерантності.

                     Діалог у шкільному навчанні.

                     Мистецтво розроблення творчого задуму уроку в досвіді учителів-майстрів.

                     Техніка емоційного контакту в нестандартних ситуаціях уроку .

                     Майстерність учителя в побудові евристичної бесіди на уроці.

                     Виконавська майстерність учителя на уроці.

                     Майстерність учителя в активізації пізнавальної діяльності школярів на уроці.

                     Майстерність педагогічного запитання на уроці.

                     Мистецтво ведення діалогу у процесі навчальної бесіди.

                     Урок як духовне спілкування вчителя з учнями в досвіді В.О. Сухомлинського.
                                                   Напрямки  роботи закладу за схемою:

РІК ПЕРШИЙ

2008-2009 н.р.

І  Вивчення літератури з теми.

Опрацювання педагогічної спадщини видатних українських та зарубіжних учених (А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського, І.Д. Беха, С.О. Сисоєвої, І.А. Зязюна, В.А. Семиченко, Н.М. Тарасевич, Т.І.Сущенко, А.В. Сущенко)

Педагогічні читання:

В.О. Сухомлинський про педагогічну майстерність вчителя;

І.А. Зязюн про педагогічну майстерність як крило у майбутнє

ІІ Участь у засіданнях педагогічної ради:

«Професія вчительська – початок усіх професій» (За І.А. Зязюном)

«Майстерність учителя – класного керівника у вихованні

гімназиста»

«Головне призначення вчителя – навчити людину бути  Людиною»  (За І.А. Зязюном)

ІІІ Тематика розширених засідань РМО:

«Технологія вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду»

«Публічний захист досвіду роботи вчителя-майстра» (обмін досвідом)

ІV  Тематика методичних оперативок (МО):

«Як описати власний досвід роботи»

«Майстерність побудови діалогічної взаємодії на уроці»

V   Акмеологічний практикум:

«Як народжується урок?»

«Авторський урок. Яким йому бути?
РІК ДРУГИЙ
2009-2010 н.р.

І  Теоретичний курс:

Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні.

Концептуальні засади визначення педагогічної майстерності.

ІІ Участь у засіданнях педагогічної ради:

«Створення інноваційних педагогічних технологій – найвищий рівень педагогічної майстерності»

«Майстерність вчителя у керуванні психічним самопочуттям учнів»

«Спрямування учнів до самовиховання – шлях формування педагогічної майстерності вчителя»

ІІІ Тематика розширених засідань РМО:

«Використання «навіювання» в індивідуальній бесіді»

«Елементи акторської майстерності в педагогічній діяльності»

ІV Тематика методичних оперативок (МО):

«Майстерність спілкування у процесі викладу нового матеріалу».

«Способи педагогічної взаємодії»

V Акмеологічний практикум

«Духовне спілкування вчителя й учня»
РІК ТРЕТІЙ
2010-2011 н.р.

І  Теоретичний курс

«Майстерність вчителя у корегуванні співвідношення між успіхом і невдачею учня»

ІІ Педагогічні читання:

«Компетентнісно орієнтований підхід до навчання, виховання та розвитку – важлива складова педагогічної майстерності вчителя» (за І.В. Родигіною)

ІІІ Участь у засіданні педагогічної ради:

«Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці» (За І.А. Зязюном)

«Технологія конструювання вчителем рефлексії (зворотнього зв’язку) на різних етапах уроку»

«Методика контактної взаємодії у виховній роботі з учнями»

ІV Тематика розширених засідань РМО:

«Професійні секрети вчителів-майстрів в організації навчально-виховного процесу»

«Педагогічна техніка вчителя»

V Тематика методичних оперативок (МО):

«Майстерність педагогічного спілкування»

«Комунікативні якості професійного мовлення вчителя»

VІ Акмеологічний практикум:

«Психологія взаєморозуміння. Види потреб у спілкуванні» 

РІК ЧЕТВЕРТИЙ

2011-2012 н.р.

І  Бесіда за круглим столом:

«Вчимося керувати почуттями учнів»

ІІ Педагогічні читання:

«Включення позитивних почуттів учнів у роботу – високий рівень педагогічної майстерності вчителя» (За С.Л. Рубінштейном)

ІІІ Участь у засіданнях педагогічної ради:

«Авторська майстерність в педагогічній діяльності»

«Технологія організації суперечки, дискусії, полеміки – важлива ознака педагогічної майстерності»

«Творче самопочуття вчителя у навчально-виховному процесі»

ІV Тематика розширених засідань РМО:

«Моделювання передового педагогічного досвіду: реалізація прогностичної та моделюючої функції»

«Компетентність як педагогічне явище»

V  Тематика методичних оперативок (МО):

«Шляхи формування компетентностей учнів»

«Виховання потреби набуття компетентності протягом усього  життя»

VІ Акмеологічний практикум:

«Розвитком життєвої компетентності особистості можна  управляти»

РІК П’ЯТИЙ

2012-2013 н.р.

І  Професійна дискусія:

«Виховний простір розвитку життєвої компетентності»

ІІ Майстер – клас: відкриті уроки вчителів базових дисциплін:

«Значення педагогічної майстерності і особистості вчителя у навчально-виховному процесі»

ІІІ Участь у засіданнях педагогічної ради:

«Конкурс майстерності вчителя у захисті власного педагогічного кредо (ексклюзив-рада)»

«Творчий звіт вчителів: пошук, дослідження, захист»

ІV Акмеологічний практикум:

«Якому бути вчителю-новатору, вчителю-досліднику, вчителю-вченому»

V  Районна науково-практична конференція

 ( підсумки роботи над проблемною  темою)
Інформ-банери

ПОГОДА
Інформер свят
Праздники Украины

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz